середа, 26 вересня 2018 р.
вівторок, 14 лютого 2017 р.
Підвищення тарифних розрядів педпрацівникам
Міністерством юстиції зареєстрований наказ МОН від 20.01.2017 № 81, яким внесено зміни до наказу відомства від 26 вересня 2005 року № 557.
Документ містить норму, згідно з якою керівники навчальних закладів і установ освіти мають забезпечити встановлення в штатних розкладах нових розмірів посадових окладів та ставок заробітної плати, визначених виходячи з розміру посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС, встановленого у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що на 1 січня 2017 року затверджено на рівні 1600 грн.
При цьому зазначається, що підвищення розмірів посадових окладів та ставок заробітної плати з 1 січня 2017 року на 2 тарифні розряди має бути забезпечено педагогічним працівникам навчальних закладів, які фінансуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Згідно зі статтею 1032 Бюджетного кодексу освітня субвенція спрямовується на оплату праці з нарахуваннями всіх педагогічних працівників у таких типах навчальних закладів:
- загальноосвітні навчальні заклади усіх ступенів;
- шкільні відділення навчально-виховних комплексів «дошкільний навчальний заклад-загальноосвітній навчальний заклад», «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад»;
- спеціалізовані школи (школи-інтернати), включаючи школи-інтернати з поглибленим вивченням окремих предметів і курсів для поглибленої підготовки дітей в галузі науки і мистецтв, фізичної культури і спорту, інших галузях, ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою; ліцеї (ліцеї-інтернати); гімназії (гімназії-інтернати); колегіуми (колегіуми-інтернати);
- вечірні (змінні) школи;
- загальноосвітні навчальні заклади для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації: загальноосвітні школи-інтернати, загальноосвітні санаторні школи-інтернати; спеціальні загальноосвітні школи-інтернати; загальноосвітні навчальні заклади для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячі будинки (крім дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей та сімей патронатних вихователів);
- спеціальні загальноосвітні навчальні заклади для дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, навчально-реабілітаційні центри;
- професійно-технічні навчальні заклади державної та комунальної власності в частині забезпечення видатків на здобуття повної загальної середньої освіти.
При цьому органам місцевого самоврядування надано можливість приймати власні рішення про підвищення на 2 тарифні розряди педагогічним працівникам навчальних закладів та установ освіти, зазначених у додатках, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 року, у більш ранні терміни, до 1 вересня 2017 року.
Пунктом 2 наказу керівників також зобов’язано забезпечити диференціацію заробітної плати працівників, які отримують заробітну плату на рівні мінімальної у межах фонду оплати праці, шляхом встановлення доплат, надбавок, премій з урахуванням складності, відповідальності та умов виконуваної роботи, кваліфікації працівника, результатів його роботи.
пʼятниця, 20 січня 2017 р.
Україні терміново потрібне ЗНО з інформатики
Перед українською
IT-освітою стоїть завдання не просто забезпечити галузь кадрами - тут мова йде
про підготовку фахівців зовсім іншого рівня кваліфікації. Безумовно,
сьогоднішніх випускників технічних вузів можна
«підтягнути» до необхідних «показників» - проте, скільки на це піде часу? Чи не
упустить Україна свій шанс?
Як би це дивно це не
звучало, але саме відсутність інформатики в списку предметів, за якими діти
можуть пройти зовнішнє незалежне
оцінювання, є однією з основних перешкод розвитку IT-освіти в Україні.
І кажу я це, спираючись на реальний досвід.
Минулого
року ми ініціювали у Міносвіти програму «Школяр-програміст» - великий проект з
підготовки в Україні програмістів, які будуть затребувані на світовому ринку
праці. Для старту були відібрані школи, в яких вже є спецкласи
інформаційно-технологічного профілю. На першому етапі ми підготували вчителів,
які мали навчати дітей за новою програмою - зібрали їх разом і провели
інтенсивний курс навчання. Потім вже ці вчителі почали підготовку дітей
безпосередньо в школах.
Результати
- дуже хороші. У проекті взяло участь 19 класів з 17 шкіл в Києві,
Івано-Франківської, Львівської та Одеської областях. Було підготовлено близько
100 вчителів, які підготували близько 350 дітей на шкільних заняттях, і ще
близько 100 - в гуртках. Результати роботи позитивно оцінені Міносвіти -
програма продовжує працювати. Цього року кількість класів-учасників зросла до
70-ти завдяки сприянню освітньої онлайн-платформи SmartMe University.
Однак
в ході реалізації програми «Школяр-програміст» ми зіткнулися з цікавою
проблемою: для старту проекту в деяких школах не вистачає... батьківської
згоди!
Тобто
програма підтримана Міносвіти, її підтримують директори шкіл, є технічні
можливості, є онлайн-платформа, є потрібна кількість дітей для створення класів
інформаційно-технологічного профілю - але далеко не всі батьки цю ідею
сприймають позитивно.
Аргументи
антагоністів звучать приблизно однаково: «Навіщо дитині додаткові 4 навчальні
години з програмування на тиждень? Дайте краще більше годин фізики і
математики! Дитині ж ще до університету вступати!»
Тобто,
по суті, батьки не хочуть, щоб діти вчили програмування, але хочуть, щоб вчили
фізику і математику - щоб потім піти вивчати те ж саме програмування у ВНЗ.
Нинішня
шкільна програма інформатики безнадійно застаріла. Сьогодні вже немає сенсу
розповідати школярам про те, що таке комп'ютер і з чого він складається. Також
не треба пояснювати, яким чином у Windows створити нову папку на робочому
столі.
Якщо
говорити про програмування, ази якого даються в рамках шкільної програми, то
це, по-перше, застарілі мови (типу Turbo Pascal), а, по-друге, той обсяг годин,
які на це відводяться (на програмування має виділятися ⅓ від загальної
кількості годин інформатики - тобто, приблизно 1 година в місяць), зовсім не
дає можливості ні вивчити мову, ні, хоча б, зрозуміти, що таке програмування
взагалі.
Введення
ЗНО з інформатики дозволить вирішити ряд проблем:
По-перше, з'явиться можливість
істотно змінити навчальні програми профільних класів - наявність ЗНО буде вирішальним
фактором для подолання батьківського опору.
По-друге, відкриє двері класів
інформаційно-технологічного профілю для дітей, у яких з фізикою, наприклад,
справи не надто складаються. Адже зараз ми втрачаємо цілий пласт хлопців, що
мають величезний потенціал - але штучно «виведених за дужки» цього рівняння. На
підтвердження цієї тези говорить і той факт, що число світчер в галузі
неухильно зростає - люди знаходять обхідні шляхи в галузь, куди їх «не пустило»
ЗНО з фізики. При цьому, система освіти повинна бути помічником, а не
перешкодою.
По-третє, це спричинить зміну
програм ВНЗ. За великим рахунком, базу, на вивчення якої витрачається 1-2 роки
навчання, студент матиме ще зі шкільної лави - в університеті можна буде
сконцентруватися на інших речах, готувати не просто програміста, а класного
програміста.
Якщо
ми хочемо дійсно змінити IT-галузь, якщо хочемо, щоб українські програмісти
вийшли на якісно новий рівень - нам необхідно змінювати систему підготовки
фахівців. І чим глибшими будуть ці зміни - тим краще.
Для невеличкої довідки:
У
багатьох інших країнах програмування вже стало повноцінною частиною шкільної
програми. У 2004 році на цей шлях встав Ізраїль, у 2014 схожа програма була
представлена в Великобританії. Минулого року Японія прийняла рішення про
впровадження програмування в навчальні програми навіть для початкової школи. І
якщо ми хочемо стати першими, то вже зараз потрібно рівнятися на кращих.

вівторок, 8 листопада 2016 р.
Мінімальна заробітна плата вчителя складатиме 5 266 грн
Мінімальна заробітня плата вчителя без категорії з 1 січня 2017 року складатиме 5266 грн.
Про це на позачерговому засіданні уряду повідомив міністр соціальної політики Андрій Рева. Зокрема, за його словами, у проекті Державного бюджету на 2017 рік було враховано пропозиції Міністерства освіти і науки, внаслідок чого зарплату вчителів буде підвищено на 2 тарифні розряди.
"Заробітня плата вчителя завдяки нашому рішенню розпочинаеться з 10-го тарифного розраду. Не з 6-го, не з 7-го, не з 8-го, як це було раніше, а з 10-го. Якщо вона у 2016 році становила 3385 грн, то мінімальна заробітня плата вчителя без категорії з 1 січня 2017 року складатиме 5266 грн.", - сказав Андрій Рева.
Про це на позачерговому засіданні уряду повідомив міністр соціальної політики Андрій Рева. Зокрема, за його словами, у проекті Державного бюджету на 2017 рік було враховано пропозиції Міністерства освіти і науки, внаслідок чого зарплату вчителів буде підвищено на 2 тарифні розряди.
"Заробітня плата вчителя завдяки нашому рішенню розпочинаеться з 10-го тарифного розраду. Не з 6-го, не з 7-го, не з 8-го, як це було раніше, а з 10-го. Якщо вона у 2016 році становила 3385 грн, то мінімальна заробітня плата вчителя без категорії з 1 січня 2017 року складатиме 5266 грн.", - сказав Андрій Рева.
четвер, 3 березня 2016 р.
Станьте на один день студентом програми МВА
26 березня Міжнародний інститут бізнесу запрошує топ-менеджерів і директорів компаній, власників малого та середнього бізнесу, керівників різних рівнів, а також фахівців, які планують розвиток управлінської кар'єри, на один день стати студентами програми МВА, відвідавши навчальний модуль «Try True MBA».
Захід представляє собою тест-драйв програми MBA, який дозволить особисто переконатися у високій якості бізнес-освіти від Міжнародного інституту бізнесу.
Професори МВА Міжнародного інституту бізнесу прочитають дві повноцінних лекції з курсу програми MBA, які дозволять слухачам на 100% зануритися в навчальне середовище програми.
У першій частині заходу мова йтиме про оцінку успіху проекту та інструменти управління проектною командою для його забезпечення. У другій частині - про вартість бізнесу, його оцінку і типові помилки. Будуть розглянуті реальні кейси українських копаній.
Приходьте і протестуйте програму МВА в Міжнародному інституті бізнесу. Станьте слухачем бізнес-школи на один день і пориньте в атмосферу продуктивної взаємодії і якісної освіти.
Дата проведення: 26 березня (субота), 10-00.
Місце: м Київ, Брест-Литовське шосе, 8а.
Вартість участі - 200 грн.
Додаткова інформація: (044) 585-00-33.
Місце: м Київ, Брест-Литовське шосе, 8а.
Вартість участі - 200 грн.
Додаткова інформація: (044) 585-00-33.
пʼятниця, 12 лютого 2016 р.
Збільшено стаж для виходу освітян на пенсію

Про це йдеться в постанові уряду № 529 від 29 липня, повідомляють Українські новини.
Таким чином, стаж буде збільшено на 5 років - до 30 років, починаючи з 1 квітня 2024 року.
Постановою, зокрема, передбачено, що пенсії за вислугу років співробітникам освіти встановлюються за наявності спеціального стажу станом на 1 квітня 2015 року не менше 25 років.
Після 1 квітня стаж, який необхідний для отримання пенсії, збільшується на 6 місяців щороку, поки з 1 квітня 2024 не досягне 30 років.
пʼятниця, 23 жовтня 2015 р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)